FAQ - Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Cennik

Minuta

1,10 zł brutto

Opłata za minutę jazdy WoziBus do momentu przejścia na stawkę dobową.

 

Doba

230 zł brutto

Za 24 godziny wynamu WoziBus nie zapłacisz więcej niż 230 zł. BRUTTO i to wszystko bez limitu kilometrów. Nie musisz wybierać dodatkowych opcji, aplikacja zrobi to za Ciebie, po 3 godzinach i 44 minutach jazdy automatycznie zakończy się naliczanie minutowe i włączy najem dobowy.

Postój

0,69 zł brutto

Opłata za postój. Gdy zaparkujesz WoziBus, by później do niego wrócić.

 

Ważne!
Opłata za każdy rozpoczęty kilometr jazdy to 1,20 zł brutto
Pamiętaj że w w cenie kosztów wynajmu wliczone jest już koszt paliwa jakie wykorzystasz podczas przejazdu !

Pozostałe pytania

Zostawiłem rzeczy osobiste

Należy wrócić do samochodu, którym jechałeś. Zarezerwuj go jeśli jest dostępny i wykorzystaj 3 darmowe minuty, aby zabrać swoje rzeczy. Jeżeli samochód nie jest już dostępny, skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem telefonu 343 07 21 01

Czy można przewozić zwierzęta?

Tak ale w przystosowanym do tego celu transporterze, a szkody i zabrudzenia wyrządzone przez zwierzaka odpowiada Klient.

Czy można przewozić dzieci?

Tak. Jest to możliwe w prywatnym foteliku.

Szkody i odpowiedzialność

Kontrola policyjna

W trakcie kontroli policyjnej, zgodnie z przepisami nie musisz już posiadać dowodu rejestracyjnego ani polisy ubezpieczeniowej. Nie zapomnij jednak zabrać ze sobą prawa jazdy. W przypadku kolizji skontaktuj się z Infolinią na numer 343 07 21 01.

Zmiana kierowcy podczas wynajmu?

Jest to zabronione. Kierować samochodem podczas najmu uprawniona jest wyłącznie osoba będąca Klientem w rozumieniu regulaminu.

Ubezpieczenie i odpowiedzialność

Każdy samochód ubezpieczony. Informację o Twojej odpowiedzialności za szkodę znajdziesz w regulaminie.

Raport uszkodzeń samochodu

Raport uruchamia się każdorazowo przy rozpoczęciu wynajmu. Dla własnego bezpieczeństwa dokładnie obejrzyj samochód przed rozpoczęciem wynajmu i wypełnij raport w aplikacji. Na liście w aplikacji, zobaczysz poprzednie zgłoszenia użytkowników, więc nie musisz zgłaszać ponownie uszkodzeń, które już znajdują się na tej liście!

W przypadku gdy uszkodzenia w zarezerwowanym samochodzie okażą się zbyt poważne, masz możliwość rezygnacji z wynajmu bez ponoszenia kosztów. Zgłoś uszkodzenia w aplikacji , a następnie zrezygnuj z wynajmu i powiadom nasz na numer 343 07 21 01. Będziemy wdzięczni za dodatkowe takiego zgłoszenie do Działu Obsługi Klienta.

Co zrobić w razie wypadku?

W razie jakiegokolwiek zdarzenia drogowego w pierwszej kolejności upewnij się , że nikt nie ucierpiał, w razie konieczności konieczności powiadom odpowiednie służby. Następnie zabezpiecz miejsce zdarzenia i natychmiast skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 343 07 21 01 i postępuj zgodnie z przekazanymi przez nas instrukcjami.

Płatności

Czy mogę otrzymać fakturę zbiorczą?

Faktury wystawiane są za każdy wynajem osobno

Podczas podpięcia karty nie nastąpiło przekierowanie do banku?

Po wprowadzeniu danych karty płatniczej nastąpi przekierowanie do sytemu bankowości w naszej aplikacji mobilnej lub poprzez otworzenie nowego okna przeglądarki, w przypadku korzystania z naszej strony internetowej.

Jeżeli przekierowanie nie nastąpiło, sprawdź, czy Twoja przeglądarka nie zablokowała wyskakującego okienka. Informacja na ten temat pokaże się w prawym górnym rogu przeglądarki.

Dlaczego moja karta płatnicza ma status „odrzucona”?

Dodanie karty płatniczej w usłudze polega na wprowadzeniu jej danych przy pomocy aplikacji lub strony internetowej po zalogowaniu. Po przekierowaniu aplikacji do strony banku, należy potwierdzić opłatę aktywacyjną wpisaniem kodu 3DSecure, który otrzymacie SMS’em lub w oknie przeglądarki. Jeżeli korzystasz z autoryzacji płatności poprzez aplikację mobilną banku lub innych form autoryzacji, postępuj zgodnie z
instrukcjami Twojego banku. Jeśli system nie przyjął karty, prosimy skontaktować się ze swoim bankiem w celu
zweryfikowania limitów na płatności MOTO.

  • Karta może zostać odrzucona z następujących powodów:
  • płatności typu MOTO/eCommerce/subskrypcyjne są nieaktywne
  • bank odrzucił transakcję ze względu na ustawienia zabezpieczeń (np. karta nie obsługuje płatności
  • cyklicznych lub nie posiada kodu CVV),
  • blokada środków albo przekroczenie limitu na ilość lub kwotę transakcji
  • karta nie obsługuje płatności internetowych/MOTO
  • transakcja nie została potwierdzona wpisaniem kodu 3DSecure (w przeglądarce pole do wpisanie kodu wyświetla się w „wyskakującym oknie”, jeśli wyskakujące okno nie pojawia się, należy odblokować tę opcję w przeglądarce lub dodać kartę korzystając z aplikacji mobilnej).

Czy mogę otrzymać fakturę za wynajem?

Faktura za wynajem generowana jest automatycznie po zakończeniu każdego wynajmu i wysyłana na adres e-mail podany w trakcie rejestracji.

Jeśli chcesz otrzymywać fakturę na firmę w trakcie rejestracji konta podaj dane do faktury firmowej. Masz również możliwość dopisania brakujących danych do faktury firmowej na swoim koncie indywidualnym. Aby tego dokonać zaloguj się na swoje konto na stronie WoziBus.pl.

Jakie środki płatnicze są akceptowane ?

Katy płatnicze, debetowe lub kredytowe wydane na Twoje nazwisko. Karta musi mieć włączoną opcją transakcji cyklicznych i korespondencyjnych. Pamiętaj, że dane Twojej karty płatniczej możesz w każdej chwili zaktualizować logując się na swoje konto w aplikacji mobilnej.

Płatności korespondencyjne na karcie płatniczej

Jest to opcja umożliwiająca ściągnięcia należności z Twojej karty płatniczej na odległość bez użycia terminala płatniczego.

Jak i kiedy płacę za korzystanie z usługi?

Płatności realizowane są automatycznie za pomocą zarejestrowanej w systemie karty płatniczej po zakończeniu
wynajmu lub po 3 godzinach trwania wynajmu . Jeśli posiadasz ważne bonusy płatności za przejazdy pobierzemy z ich uwzględnieniem. W przypadku nieudanej płatności kartą, Twoje konto zostanie zablokowane.

Ile zapłacę za konkretną jazdę (wynajem)?

Cena za minutę 1,10 zł brutto

Opłata za minutę jazdy WoziBus do momentu przejścia na stawkę dobową

Cena za dobę 230 zł brutto

Za 24 godziny wynamu WoziBus nie zapłacisz więcej niż 199 zł. BRUTTO i to wszystko bez limitu kilometrów. Nie musisz wybierać dodatkowych opcji, aplikacja zrobi to za Ciebie, po 3 godzinach i 44 minutach jazdy automatycznie zakończy się naliczanie minutowe i włączy najem dobowy.

Cena za postój 0,69 zł brutto

Opłata za postój. Gdy zaparkujesz WoziBus, by później do niego wrócić

Ważne

Opłata za każdy rozpoczęty kilometr jazdy to 1,20 zł brutto

Pamiętaj że w w cenie kosztów wynajmu wliczone jest już koszt paliwa jakie wykorzystasz podczas przejazdu !

Czy są jakieś dodatkowe opłaty?

W WoziBus nie pobieramy opłaty przy rejestracji ani opłaty członkowskiej. Płacisz tylko za czas używania auta i ewentualnie, za przejechane kilometry. Po dodaniu karty przeprowadzana jest autoryzacja (rezerwacja) kwoty 1 PLN na rachunku bankowym. Pełna kwota zwracana jest w ciągu kilku dni (czas zależy od polityki banku). Mamy nadzieję, że będziesz używał naszych pojazdów odpowiedzialnie i zwrócisz je w dobrym stanie. Jeśli jednak nie będziesz przestrzegał Regulaminu oraz warunków wynajmu pojazdów i świadczenia usług możesz zostać obciążony dodatkowymi opłatami.

Dbaj o samochód jak o swój własny, utrzymuj go w czystości i nie powoduj żadnych uszkodzeń

  • Koszt mycia pojazdu (bez czyszczenia chemicznego): 200 zł
  • Koszt mycia pojazdu (z czyszczeniem chemicznym): 500 zł
  • Kara za trwałe uszkodzenie opony (brak możliwości naprawy): 700zł
  • Opłata za odbiór samochodu zostawionego poza strefą : 350 zł
  • Opłata za zgubienie kluczyka: 2000 zł
  • Opłata za udostępnienie pojazdu osobie trzeciej  ( zamiana kierowcy) 2000zł
  • Kara za użytkowanie pojazdów niezgodne z przepisami ruch drogowego i niebezpieczną jazdę  2000zł.  ( W razie zaistniałej stacji informacje o naruszeniach będą przekazywane odpowiednim organom)
  • Opłata 123 zł za udzielenie informacji organom administracji ( t.j. GITD , Policja )
  • W przypadku gdy użytkownik udostępni pojazd osobie trzeciej a ta spowoduje na wynajętym pojeździe szkodę, osoba wynajmująca odpowiada za powstałe uszkodzenia do 100% wartości szkody.